Доклад:   «Использование информационно- коммуникационных          технологий на уроках родного  языка и литературы»        

Идея непрерывного образования может быть реализована в современных условиях, если и общеобразовательная, и высшая школы смогут эффективно решить задачи по передаче накопленного опыта молодому поколению: обучить методам работы с информацией, методам создания новых знаний,а самое важное — методам поддержания необходимого уровня знаний о

В данной монографии  исследуется императив собственно андийского, чамалинского и ахвахского языков в сравнительно-сопоставительном плане, включая анализ семантики, построения парадигмы форм, выявления функциональных особенностей императивных форм, проявляющихся в коммуникативном акте, выявлении общего и специфичного в выражении

Новые информационные технологии вносят существенные изменении в работу учителя. Занятия в инновационном режиме меняют мировоззрение самого педагога. Учителю - новатору становится самому интересно овладевать Интернет-технологиями и использовать их в учебно - воспитательном процессе.

  ЦеберагIи МацI ккола щиб халкъ босаниги,  гьелъул миллаталъул бечелъиялда гьоркьоб бищун аслияб хазина. МацI тIагIиналдалъун халкъалъул миллатги тIагIуна,кинабниги гьелъул бечелъиги цадахъго била-биххун лъугIула кин цIунизеян лъугьаниги. Гьединлъидал, щибаб халкъ –миллаталъул мацI цIуни ккола цIакъ кIудияб кIвар бугеб

Ражаб лъалел г1адамаз бицуна гьев ц1акъ рак1аваданав,    гьалмагъзабазда гъорлъвосарав, рак1 жубарав чи вук1анилан. Гьес  гьабун   щинаб   х1алт1иялъул цо мурад  бук1ана - маг1арулал  ц1ияб г1умруялде,  ц1ияб культураялде  киг1ан  к1ваниги хех рач1ин, гьез умумузул намус,рух1алъул бечелъи яс бер

"ГIадатиял гурел авар мацI ва адабияталъул дарсал". ХIадур гьабуна МахIачхъала шагьаралъул 51 лицеялъул авар мацIалъул тIадегIанаб категориялъул мугIалим Базаева Зарият Базаевналъ  

ПРОЕКТ на тему:       «Методика изучения сказок  на уроках родной литературы»                                                             Выполнила:  Базаева

    Ц1акъго цебе заманалда маг1арулазул жидерго хъвай-хъвайг1ай бук1ин ч1езабизе зах1матаб жо буго. Нилъеда лъалеб жо  буго Дагъистаналда исламияб дин т1ибит1ун  хадуб маг1арулалаз  хъвадаризе ва ц1ализе г1арабазул алфавиталдаса пайда босараблъи. Лаказул машгьурав г1алимчи  Замир Г1алица бицухъе, г1арабал

    Казбек районалъ (Салатавиялъ) к1вар бугеб бак1 ккола Северияб Дагъистаналда, щай гурелъул гьеб буго т1адмаг1аруллъиялдаги, лъараг1лъиялдаги, чачаназул ракьалдаги гьоркьоб, гьезул миллатаца цоцазулгун бухьен гьабулеб нухда. Лъалеб бук1ахъе, аслияб куцалда нилъер районцоял руго т1адмаг1арухъа гочун рач1арал маг1арулазул наслаби, гьезул

Наверх