Доклад:   «Использование информационно- коммуникационных          технологий на уроках родного  языка и литературы»        

В данной монографии  исследуется императив собственно андийского, чамалинского и ахвахского языков в сравнительно-сопоставительном плане, включая анализ семантики, построения парадигмы форм, выявления функциональных особенностей императивных форм, проявляющихся в коммуникативном акте, выявлении общего и специфичного в выражении

Ражаб лъалел г1адамаз бицуна гьев ц1акъ рак1аваданав,    гьалмагъзабазда гъорлъвосарав, рак1 жубарав чи вук1анилан. Гьес  гьабун   щинаб   х1алт1иялъул цо мурад  бук1ана - маг1арулал  ц1ияб г1умруялде,  ц1ияб культураялде  киг1ан  к1ваниги хех рач1ин, гьез умумузул намус,рух1алъул бечелъи яс бер

     Расул ГАМЗАТОВМой Дагестан КНИГА ПЕРВАЯ

История литературы любого народа складывается из творчества наиболее ярких представителей, внесших весо­мый вклад в национальную художественную культуру,без исследования наследия которых немыслима история культу­ры народа, целыхрегионов, всей страны. Поэтому закономе­рен интерес, который современное литературоведение про­являет к

"ГIадатиял гурел авар мацI ва адабияталъул дарсал". ХIадур гьабуна МахIачхъала шагьаралъул 51 лицеялъул авар мацIалъул тIадегIанаб категориялъул мугIалим Базаева Зарият Базаевналъ  

ПРОЕКТ на тему:       «Методика изучения сказок  на уроках родной литературы»                                                             Выполнила:  Базаева

  Ц1акъго цебе заманалда маг1арулазул жидерго хъвай-хъвайг1ай бук1ин ч1езабизе зах1матаб жо буго. Нилъеда лъалеб жо  буго Дагъистаналда исламияб дин т1ибит1ун  хадуб маг1арулалаз  хъвадаризе ва ц1ализе г1арабазул алфавиталдаса пайда босараблъи. Лаказул машгьурав г1алимчи  Замир Г1алица бицухъе, г1арабал

   Казбек районалъ (Салатавиялъ) к1вар бугеб бак1 ккола Северияб Дагъистаналда, щай гурелъул гьеб буго т1адмаг1аруллъиялдаги, лъараг1лъиялдаги, чачаназул ракьалдаги гьоркьоб, гьезул миллатаца цоцазулгун бухьен гьабулеб нухда. Лъалеб бук1ахъе, аслияб куцалда нилъер районцоял руго т1адмаг1арухъа гочун рач1арал маг1арулазул наслаби, гьезул

    Дагъистаналда цIакъ некIо заманалдасаго бижун бачIана ва цебетIуна бечедаб ва жиндиего хасиятаб культура. Цогидал улкабазулгун дармилал, политикиял ва культуриял бухьеназ квербакъиги гьабун, дунялалъулго культураялъул гIемерал бергьенлъаби лъугьана Дагъистаналъул халкъазеги гIаммаллъун. ГIелмиял цIех-рехаз нугIлъи гьабулеб

О Батырае теперь уже сказано много. Его признали «классиком», «отцом даргинской поэзии», не только ве­ликим поэтом, но и мудрецом, значительно ранее своих современников порвавшим с миром средневековья, с официальной авторитарностью общественных норм.

Наверх