Доклад:   «Использование информационно- коммуникационных          технологий на уроках родного  языка и литературы»        

Новые информационные технологии вносят существенные изменении в работу учителя. Занятия в инновационном режиме меняют мировоззрение самого педагога. Учителю - новатору становится самому интересно овладевать Интернет-технологиями и использовать их в учебно - воспитательном процессе.

  ЦеберагIи МацI ккола щиб халкъ босаниги,  гьелъул миллаталъул бечелъиялда гьоркьоб бищун аслияб хазина. МацI тIагIиналдалъун халкъалъул миллатги тIагIуна,кинабниги гьелъул бечелъиги цадахъго била-биххун лъугIула кин цIунизеян лъугьаниги. Гьединлъидал, щибаб халкъ –миллаталъул мацI цIуни ккола цIакъ кIудияб кIвар бугеб

ПРОЕКТ на тему:       «Методика изучения сказок  на уроках родной литературы»                                                             Выполнила:  Базаева

Пачалихъалъул лъайкьеялъул  ахирал соназул школалда хурхарал «Концепцияобщего среднего образования», Закон Российской Федерации «Об образовании»,т1ахьал, статьяби, гьанжесеб школалъул исследованиял г1адинал аслиялдокументаздаги  гьанже заманалъуллъайкьеялъул т1алабаздаги рекъон, нилъеда г1емер раг1улебги

Адабияталда хурхун, школалда тIибитIулеб класс тун къватIисеб хIалтIул букIуна кIиго аслияб тайпа: адабиял байрамал (зама-заманалда тIоритIулел) ва адабиял: гIуцIаби (даим тIоритIулел).

Наверх